راه اندازي سيستم ارائه خدمات مجازي به مشتريان:

شركت ليزينگ ايرانيان(سهامي عام) در راستاي نيل به اهداف متعالي و ارائه خدمات شايسته به مشتريان محترم اقدام به راه اندازي سيستم"خدمات مجازي مشتريان" نموده است. مشتريان محترم شركت ليزينگ ايرانيان ازين پس مي توانند مهم ترين و پرتقاضاترين "خدمات پس از فروش" و انواع معرفي نامه هاي مورد نياز خود را در كمترين زمان و بدون نياز به اتلاف وقت و هزينه و مراجعه حضوري به شركت، تنها از طريق سايت اين شركت و كليك بر روي لينك "شعبه مجازي خدمات پس از فروش "،دريافت نمايند.

لیزینگ ایرانیان ، لیزینگ برتر

تاریخ خبر : 1393/10/01