خط ‌مشی ‌کیفیت:

شرکت لیزینگ ایرانیان (سهامی عام) به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های لیزینگ در سطح کشور، به شماره ثبت 192064دارای مجوز فعالیت 5 ساله از بانک مرکزی ج. ا. ا. به شماره 75103 مورخ 22/3/1393، با رسالت افزایش رفاه عمومی، سازگار با زیست بوم کشور عزیزمان ایران، در سطح ملی از طریق ارائه تسهیلات انواع کالاهای سرمایه‌ای و مصرفی بادوام در بهترین شرایط مطلوب رقابتی؛ فعالیت‌های خود را با عنایت به چشم‌انداز مصوب هیئت مدیره به سرانجام می‌رساند. این شرکت جلب رضایت سهامداران، ذینفعان، مشتریان و کارکنان شرکت را از طریق خلق مزیت پایدار و ارائه ارزش برتر نسبت به رقبایش با رعایت کلیه قوانین و الزامات حاکم بر فعالیت شرکت، در قالب طرح‌های سه‌ساله استراتژیک به‌طور واقع‌بینانه، تحقق‌پذیر و جذاب در صنعت لیزینگ، به عنوان مقصد غایی خود برگزیده است. اهداف راهبردی شرکت در سال آتی شامل بهینه‌سازی ساختار مالی و همچنین بهینه سازی ساختار فروش به‌منظور افزایش ضریب نفوذ عملیات لیزینگ در بازار کشور عزیزمان می‌باشد.

در راستای تحقق اهداف بلند مدت یاد شده، مدیریت ارشد با بکار گیری استاندارد 2008:ISO9001 باور و تعهد خود را به اجرا، حفظ و بهبود مستمر و اثربخش مدیریت کیفیت اعلام داشته و با تاکید مضاعف بر آگاهی، درک و همکاری مجددانه‌ی کلیه کارکنان شرکت، خطوط راهنمای ذیل را ارائه می نماید:

  • ارتقاء سطح اعتماد، رضایت و کاهش شکایات مشتریان به واسطه‌ی ارائه مستمر خدمات با کیفیت
  • توانمندسازی کارکنان و ترغیب آنان به مشارکت در اجرای امور محوله در سطح مطلوب از طریق توسعه دانش، تجربه، مهارت و تعهد کارکنان
  • افزایش میزان فروش
  • افزایش میزان وصول مطالبات
  • اصلاح و بهینه سازی فرآیندهای سیستمی

این خط مشی در کل شرکت ابلاغ و کلیه کارکنان متعهد به درک و رعایت الزامات تعیین شده هستند ؛ لذا مسئولیت تحلیل و پاسخ‌گویی هر گونه انحراف از این چهارچوب بر عهده صاحبان فرآیندها می‌باشد. جهت حصول اطمینان از سازگاری با شرایط روز کسب و کار، این خط مشی به‌صورت مستمر ، مورد ارزیابی و بازنگری قرار می‌گیرد.

امیرهوشنگ شیخ زین الدین